ile obniżyć autko (o1)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jacek i Kamila
    Classic
    • 2012
    • 12

    ile obniżyć autko (o1)

    ja myślę zrobić dziury w ori obudowach a potem je jakoś ukierunkować i wylać żywicą, żeby aż tak nie wystawały :wink:
  • bolczyk3
    Drive
    • 2011
    • 61

    #2
    ile obniżyć autko (o1)

    Witam,na dniach wrzucam do mojej o1 17" na profilu 225\45...i tu moje pytanie,boje sie ze bedzie stał na nich jak wóz drabiniasty wiec skłaniam sie ku "glebie"...tylko jak bardzo go obnizyc? jak granica bedzie rozsadna? chodzi mi o to zeby nie chaczyły koła nigdzie przy 4 osobach na pokładzie zdecyduje sie chyba na mts bo miałem go kiedys w e36 i byłem zadowolony ale jest kilka mozliwosci konfiguracji wysokosci czy taki zestaw http://www.venom24.pl/skoda-octavia-...86dc3feacf0b8c by był odpowiedni?...z gory dziekuje za wszekie sugestie i pozdrawiam...

    Komentarz

    • g4cek
      Rider
      • 2011
      • 402

      #3
      Obniżysz ile będziesz chciał, same sprężyny dużo nie dadzą ale możesz od nich zacząć. Jak to będzie wyglądać dowiesz się jak przepatrzysz forum kamil92 ma obniżone o 35 albo 40 i ma koło 17 to możesz zobaczyć jaki jest prześwit

      [ Dodano: Pią 30 Mar, 12 23:39 ]
      zależy też gdzie jeździsz octavia ma nisko miskę olejową i można przychaczyć

      Komentarz

      • str33t
        Rider
        • 2010
        • 625

        #4
        Przy przeprowadzce jeździłem Octą kolegi na 17" z takimi oponami, jak Ty i ze sprężynami -30 i było ok. Nic nie obcierało przy załadowanym aucie, także mogę powiedzieć, że takie obniżenie jest ok. :wink:

        Komentarz

        • Piratka
          L&K
          • 2009
          • 1016

          #5
          bolczyk3, 17" ok, -30 też ok, ale 225/45 to raczej zdecydowanie za szeroko :wink:
          :twisted: mała czarna :twisted:

          Komentarz

          • LUKI
            RS
            • 2005
            • 5776

            #6
            Zamieszczone przez bolczyk3
            mts

            no super



            Zamieszczone przez bolczyk3
            http://www.venom24.pl/sko...486dc3feacf0b8c

            bardzo super



            jak masz brać gówno, to weź OEM RS, a za 329pln zatankuj auto
            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

            Komentarz

            • ziutsane
              RS
              • 2007
              • 2376

              #7
              Ja wsadziłem sprężynki Weiteca -20 i wg. mnie jest ok, ale trochę twardawo
              Ogólnie autko się o wiele lepiej prowadzi.
              Jeszcze mam w planach wsadzić rozpórkę.
              Radio: C90r+XDP210EQ
              Kable:Opt,Skyline,50 mm
              Wzm:XES M1+FP 1.800
              Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

              Komentarz

              • pankrzys
                Ambiente
                • 2011
                • 114

                #8
                ja mam 17 7,5 i opony 205/40 i nie wiem o ile skręcony gwint, bo koło jest niższe niż 15 na ori baloniastej oponie ale to dopiero się ładnie zgrało z błotnikiem a finalnie jest chyba 9cm niżej :szeroki_usmiech



                Sprzedam zawieszenie z pakietu na bezdroża click ---> LINK

                Komentarz

                • maciejjeremy
                  Drive
                  • 2010
                  • 79

                  #9
                  Witam!
                  Przyłącze się do tematu...
                  Co sadzicie o tych sprężynkach??
                  PozdrawiamAllegro

                  Komentarz

                  • str33t
                    Rider
                    • 2010
                    • 625

                    #10
                    maciejjeremy, weitec firmowo jest znany i z tego co wiem, to ludzie polecają. Moim zdaniem jednak -40 to za dużo, jak na sringi (seryjne amorki mogą nie wytrzymać) i tutaj już raczej wchodziłby w grę gwint.

                    Komentarz

                    • maciejjeremy
                      Drive
                      • 2010
                      • 79

                      #11
                      Tego właśnie się obawiałem, gwint drogi, ale za to efekty są...
                      Coś za coś, Musze jeszcze poszukać, może coś się trafi, w końcu sezon już tuż tuż... :szeroki_usmiech
                      Bezpiecznie i bez wymiany amortyzatorów będzie -30mm??
                      Pozdrawiam

                      Komentarz

                      • radekgw
                        L&K
                        • 2010
                        • 1182

                        #12
                        maciej to jest wrozenie z fusow, jak nie masz nowych amorow to te ktore masz teraz moga zostac szybko zzarte przez krotsze sprezyny, z drugiej manki jak kupisz nowe nie sportowe amory moze byc tak samo. Ogolnie bedzie bezpiecznie, tylko moze sie okazac nieoplacalne. Ja mam w tej chwili jakos -40 i tylko w pierwszy dzien przywalilem micha w szczecinie bo ceglanka na jezdni byla, ale nic sie nie stalo na szczescie.
                        Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

                        Komentarz

                        • str33t
                          Rider
                          • 2010
                          • 625

                          #13
                          maciejjeremy, wydaje mi się - 30 przy seryjnych amorach jest w granicach normy. A może zainwestować w kit (amory + sprężyny, bez regulacji)? Wyjdzie troche taniej od gwintu. A używki jakiejś nie chcesz? Czasami na forum pojawia się jakiś gwint...

                          Komentarz

                          • maciejjeremy
                            Drive
                            • 2010
                            • 79

                            #14
                            str33t, W sumie nie pomyślałem o tym kicie :szeroki_usmiech ale zacznę brać go pod uwagę...Dzięki za porade :wink:
                            Pozdrawiam

                            Komentarz

                            • S3 CHRIS
                              Elegance
                              • 2006
                              • 979
                              • Octavia I (1U2)
                              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                              #15
                              ja na 17" mam w RSie -30
                              ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                              ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                              Komentarz

                              • maciejjeremy
                                Drive
                                • 2010
                                • 79

                                #16
                                Panowie, od czego można wsadzić jeszcze sprężyny do o1??golf4??bora??

                                Komentarz

                                • str33t
                                  Rider
                                  • 2010
                                  • 625

                                  #17
                                  maciejjeremy, od golfa IV, bory, leona I i starszych A3 :wink:

                                  Komentarz

                                  • bolczyk3
                                    Drive
                                    • 2011
                                    • 61

                                    #18
                                    a powiedzcie co lepiej zrobic :
                                    -kupic zestaw MTSa springi+amorki za 600 pln (prosze na mnie nie krzyczec)
                                    czy moze
                                    -sprezyny rs+amorki za 300 pln (kolega jackq77 mowi ze amorki i odboje dobre)

                                    ???

                                    mts nowy a rs z 2002r

                                    Komentarz

                                    • str33t
                                      Rider
                                      • 2010
                                      • 625

                                      #19
                                      bolczyk3, w tej sprawie nikt Ci raczej nie pomoże :wink: Nowy, to nowy. MTS to średnia półka (nie żebym coś miał osobiście do firmy, ale są lepsze od niej i są gorsze). RS-em jeździłem i też zawieszenie jest spoko. Pytanie po jakim przebiegu te amory? I co tam się stało z autkiem, że wszystko z niego na sprzedaż?
                                      Jednym słowem: jak kolega uważa :wink:

                                      Komentarz

                                      • pankrzys
                                        Ambiente
                                        • 2011
                                        • 114

                                        #20
                                        kup używany gwint. Ja mam dokładnie taki sam http://allegro.pl/golf-iv-bora-gwint...245568945.html i jestem bardzo zadowolony - pracuje płynnie i wybiera nierówności a nie skacze jak ping pong
                                        Sprzedam zawieszenie z pakietu na bezdroża click ---> LINK

                                        Komentarz

                                        • Dud3k
                                          Drive
                                          • 2010
                                          • 74

                                          #21
                                          Co do kita Mtsa do octavi. Posiadam takowy zakupiony od kolegi z forum. Sprawa wyglada nastepujaco. Po zalozeniu kita tyl obsiada niesamowicie "kolo rowne z nadkolem" a przod o te rzeczywiste -3,5 cm na takim zestawieniu tyl mocno skacze i mega twardy jest i co najwazniensze na plecach wszystko czuc ale ze mi sie to nie podobalo to na chwile obecna do tylnich amorow zalozylem seryjne sprinki. Co prawda ciezko bylo ale sie udalo. Efekt ? Dupa stoi wyzej prawie jak seria, na plecach nic nie czuc mimo to ze sprawdzajac "rekoma" twardosc tylniego zawieszenia jest wieksza trzymanie na drodze wrecz przecudne. Tylko jest jeden minus tego. Wsiadaja na tyl 2-3 osoby i jest problem ze sterownoscia tyl idzie w dol i robi sie na tyle twardy ze przy wiekszysz predkosciach hukowo sie kieruje tj. Wrzucil bys z 10 workow cementu na sam tyl samochodu. Poprostu kest takie dziwne rozlozenie masy wtedy. Na serii tak tego nie bylo czuc.

                                          Komentarz

                                          • bolczyk3
                                            Drive
                                            • 2011
                                            • 61

                                            #22
                                            no własnie chodzi mi tez o to zeby nie było strasznej róznicy w wysokosci tył-przód tak jak kolega Dud3k napisał...jutro zakładam kółka i zobaczę...jak bedzie koza to kupuje MTSa i do ziemi JĄ a jak nie bedzie tragedii to poczekam az sie seria wysra i wtedy cos wskoczy...moze bedzie wiecej $ to coś lepszego ...

                                            Komentarz

                                            Pracuję...